Thursday, June 19, 2014

Ме прашуваа зашо решив на блогот да пишувам на македонски без да ставам слики, зашо сум била брутална кон луѓето хахаха не ми се верува сум ги навредила извинете ве молам но отсега сето она за кое ќе сакам да пишувам ќе го напишам онака како што јас сакам и ќе си го изразам своето мислење.Видов едно дете од 10 години како пие пиво луѓе детето метро и жилет остај тоа уште се расправа искачаш во центар девојчиња од 10 години на штикли понашминкани од мене иделе во 54 абе немој јас на 10 години со татко ми и мајка ми искачав надвор и не пиво млеко си пиев а сега... Кога се смени се кога децава станаа возрасни... Незнам како успеа се да се смени на слика од 1 000 лајкови и се дава поголемо значење отколку на било која друга а женската па да не ти се верува само уште обезбедување и фали пошо многу нормално сите се палат на неа не дека е убава дека била полугола... А оваа па уше толку... Приберете се малку не за друго на крај сами ќе си страдате!

No comments:

Post a Comment